جام جم آنلاین - خوزستان، سردار اسدالهی در این باره گفت: بازسازی، نوسازی و روز آمد نمودن دستگاه های حفاری از اولویت های برنامه های راهبردی شرکت است که در راستای ارتقای کیفی ناوگان و در نتیجه استفاده بهینه از تجهیزات صورت می پذیرد.
وی به بازسازی و راه اندازی دستگاه های حفاری 20، 43، 48، 61، 65 و 67 فتح در سال گذشته که در ردیف دکل های تمام برقی به شمار می آیند، اشاره کرد و افزود: دکل حفاری 42 فتح اولین دستگاهی است که بازسازی و نوسازی آن در سال 1402 در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون مراحل اجرایی بازسازی و اورهال آن آغاز شده است و روند بازسازی دستگاه های حفاری در سال جاری استمرار خواهد داشت.
اسدالهی اظهار کرد: براساس اطلاعات مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت این دستگاه حفاری خشکی با توان دو هزار اسب بخار در سال 1378 به ناوگان شرکت پیوست و حفر و تکمیل 84 حلقه چاه نفت وگاز به متراژ 83 هزار و 284 متر را در کارنامه دارد.
مدیر بازسازی و نوسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: دکل 42 فتح از سال 1386 تا قبل از انتقال به سایت بازسازی دستگاههای حفاری شرکت در اهواز در جزیزه خارگ استقرار داشته و از مجموع چاه های حفر شده با کاربست این دکل 65 حلقه مربوط به این منطقه عملیاتی است که با توجه به شرایط اقلیمی حجم عملیات تعمیراتی و نوسازی این دستگاه، سنگین تر از دکل های مشابه می باشد.
سایت بازسازی دستگاه های حفاری شرکت ملی حفاری ایران ، بزرگترین سایت تعمیرات اساسی دکل ها و تجهیزات حفاری در کشور است که در طرح مرکزیت شرکت در منطقه سِدِین در حومه کلانشهر اهواز واقع گردیده و دارای سه سوله در ابعاد ۴۰ در ۲۰ و ۵۰ در ۲۴ و ۴۵ در ۴۵ مترمربع با ارتفاع ۸ و ۱۰ متر است که به سندبلاست ، رنگآمیزی و بازسازی دکل اختصاص دارند.
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد